-

Har du någonsin ångra någonting riktigt mycker ?
Du känner att alla minnen, allt ni gjorde & allt ni sa.. Allting bara var bortkastad tid ?
Det gör jag & jag känner så hela tiden.
Det är just därför jag inte vågar ge allt.. förr så blev jag uttnytjad och jag förstod inte ens det.
Tiden gick och allt vaknade upp, jag förstod att alla drev runt med mig.
Jag slutade med och kriga för tjejer, det fungerade ett tag tills jag träffade *, jag kunde inte låta bli..
Jag gjorde det, gav allt.. Försökte verkligen men det visade sig att.. allt.. var fel.
Sedan dess så tänker jag alltid..
"Ger jag allt, kommer hon & bry sig?"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0