Bara skriver :)

OBS! Kan finnas fel som att jag hoppar hit & dit!

Livet är fett med chill ibland. Livet är sjukt jävla najs när du vet vad som ska hända, när du vet vad som händer & när du vet hur du ska lösa allt fucking problem. Men när du väl tänker efter så är livet ett fucking helvete. För ingen människa vet vad som ska hända. Ingen människa vet vad som händer, du tänker säkert jo jag. Nej du vet inte vad som händer överallt och du vet fuck INTE hur du ska lösa alla problem.

Tänker du nu att du kan lösa alla jävla problem här i världen, då kan du kontakta mig och vi kan prata om det. Skulle vara kul och se om du verkligen kan lösa ALLA problem. Människor som säger att livet är lätt vet fuck inte vad de pratar om. Människor som säger att livet är lätt är människor som inte vet vad livet är. Människor som får allt serverat. Säger du att livet är lätt och någon gör det lätt så är livet så jävla svårt för den personen.

Men.. Det finns vissa stunder där livet faktiskt känns lätt. Typ stunden där du och din älskade myser eller när du och din underbara familj har skoj och alla har det bra. Eller kanske när du känner att ingen människa hatar dig och att ingen vill dig något dåligt.

Men när något sådant händer så kanske du drömmer, eller så händer det för en dag. Sen kommer  det riktiga livet "Helvetet".
Jag säger inte att allting är dåligt, jag säger bara att det finns mer dåliga saker än bra saker här i världen/livet.

Du kanske säger att jag har fel och du kanske har rätt, för det jag skriver.. Det är vad jag tycker/tänker.

/yzn

Kommentarer
Postat av: amandaa

de e sant..

2009-12-30 @ 22:08:24
URL: http://amandabitch.blogg.se/
Postat av: yzn : kärleks gudn

<3

2009-12-30 @ 22:36:08
URL: http://yzn.inc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0