Kändisen (Kom tidigt).

Denna kändis träffen var sjukt pinsam, men kändisen var fortfarande helt awesome.
Det hela börjar med att jag hör fyra polissirener och tänkte först.. Någon blatte som är jagad -.-
Men när jag står där vid fönstret så står det fyra FBI bilar och en kille kollar upp mot mig och pekar.
Jag blir sjukt rädd och drar för gardinerna, två minuter senare knackar någon på min dörr. Jag sätter mig på soffan och hoppas att det inte är de. Men sen hör jag mamma ropa med sin arga röst.. Jag blir rädd och går ut dit. Då mamma säger..
- Vem är denna fina tjej ?
Och.. Där står jag framför Audrey Bitoni..
Bild :
Problemet är att jag står där i mina boxer och tittar på henne.
Hon börjar skratta och drar mig utanför min dörr och slår igen dörren.
Där står vi och tittar på varandra, hon puttar mig mot väggen och börjar leka. Jag blir snabbt kåt men när jag tänkte gå in för och köra så händer detta..
Sen skrattar och springer ner för trappan, men innan hon ska ner så gör hon såhär..
Bild :

När en tjej gör sådär, kom ihåg att det INTE är någonting bra.
Tre minuter senare så hör jag någon skrika
- GO GO GO!
Jag trodde först att det var min cs gubbe. Men det visade sig vara FBI som hoppar in genom fönster & tak. Hoppar fram och griper mig. Jag frågade varför och de sa någonting med sexella trakasserier mot kändisar ?!
Jag bah wtf ?!?!?!
Sen tar de mig till polisstationen och där sitter jag och väntar, väntar på någonting.. Vet fan inte vad..

Sen hör jag en dörr öppnas och där står.. där står
- Brad pitt
- Usher
- Justin Bieber
- Abbey Brooks
- Megan fox
- Paris Hilton

alla står där och tittar på mig..

Tjejerna säger att jag var det bästa sexet på länge.

Killarna säger att jag är den skönaste killen på länge.

Jag blir röd och de skrattar.. Sen skrattar de ännu mer för att jag fortfarande inte har byxor på mig..

Sen släpper FBI mig och när jag kommer hem, då får jag en fet box av pappa för att han fick reda på att jag legat med kändisar, sen en till för att FBI förstörde våra fönster osv. Men Mami, hon skrattade :D

/yzn


Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha, de va de roligaste jag läst på länge :D

2009-12-31 @ 02:03:50
Postat av: den bästa amanda

hahaha yacine, du e skön. allt det här med kändisar :o jag älskar din blogg seriöst :o fortsätt blogga ;p

2009-12-31 @ 02:50:19
URL: http://kokkonens.blogg.se/love
Postat av: yzn : kärleks gudn

TACK!<3

2009-12-31 @ 03:02:07
URL: http://yzn.inc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0