Någonting jag hatar.

Det finns så sjukt många idioter här i världen. Men, det finns även bra människor här i världen.
Problemet är att jag ibland hatar de "bra" människorna istället för och hata idioterna.
Jag hatar de "bra" människorna på grund av EN sak.

När en person säger någonting liknande som
"Vill du veta en sak?"
"Jag har gjort någonting som jag ångrar.."
"Jag skulle aldrig gjort så.."
osv..

När en person säger så och när man väl frågar
"Vadå?"
Då svarar han/hon..
"Äh, det var ingenting.."
"Nej, du bryr dig inte.."
"Du vill inte veta.."

Var det därför jag frågade ?! Jag frågade för att jag vill veta ?! Människor som säger sådär är sjukt jälva irriterande och är ett skäl till varför jag VERKLIGEN hatar de.. -.-

Vad fan är meningen med det ? Berätta..

/yzn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0