Kändisen. :)

Well. Idag har väll varit en okej dag. Jag tillbringa ganska mycket tid med min lillebror och det tycker jag är bra, han fick som han ville och det är ett plus. Ett minus är att jag varit ganska "ledsen" idag, inte varit glad på något sätt.

Så, jag la mig i sängen för och somna om då jag inte hade någon lust för och göra någonting.. När någon kommer in i mitt rum och rör på mig. Jag tror att det är min lillebror och skriker..
- "Om du inte går nu så svär jag på och slå sönder dig."
Jag hör någon fnittra och det låter verkligen inte som honom. Jag öppnar ögonen och där över mig så står......
Natasha peyre.

Bild :

Hon står där över mig med glänsande ögon och ett sjukt fint leende. Jag ställer mig upp utan och säga någonting och bara ser henne djupt in i ögonen. Hon tar tag i min hand och värmer den. Hon reser sig upp och säger
- "Come with me"

När jag öppnar dörren så står min lillebror där, det första han gör är.. Han skriker
- "YACINE SKA UT MED EN TJEJ, FÅR HAN DET MAMMA?!"

Jag ska precis slå honom när han börjar skratta och springer till sitt rum. Sen kommer han ut och säger..
- "Tänk om hon får en bebis?"

Då frågar Natasha vad han säger.. Jag säger snabbt..
- "Nothing :)"

Hon fnittrar och drar mig till en limo utanför vårat hus. Jag kliver in och där sitter.. där sitter nya 2pac, och.. Jag driver inte, lyssna själv.. SÅ JÄVLA GRYM!

HANS LÅT!

Vi åker in till stan och vi pratar,chillar & skrattar. När vi är klara så kör hon mig. Jag ber henne och följa med in och vi går snabbt in i rummet. Hon lägger sig i sängen och jag lägger mig över, jag ska kyssa henne när min dörr öppnas och där står.. Min lillebror och skriker att de smäller raketer och när han ser oss, då skriker han..
- "MAMMA YACINE GÖR NÅGONTING I SÄNGEN MED EN TJEJ, MAMMA MAMMA!"

Tur som så bryr sig inte min mamma och hon säger att hon borde gå.. När jag säger nej så är hon borta och jag rusar till dörren för och smälla in min brorsas ansikte när han springer in i toan och låser. Sen kom han aldrig ut.

/yzn

Kommentarer
Postat av: hm

natasha är svensk och kan svenska;)

2010-01-01 @ 03:02:56
Postat av: yzn : kärleks gudn

LOL FAIL! :o

Vi säger att hon trodde att jag var engelska :$

Ska döda Jesper iaf :( </3



Aja tack för din kommentar :D

2010-01-01 @ 03:20:12
URL: http://yzn.inc.se
Postat av: Anonym

sen vaknade du eller? ;)



fast ne.

2010-01-02 @ 15:30:46
URL: http://sebhoe.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0